Frohe Weihnachten!!! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sophie Simenel - WaarBenJij.nu Frohe Weihnachten!!! - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Sophie Simenel - WaarBenJij.nu

Frohe Weihnachten!!!

Door: Sof

Blijf op de hoogte en volg Sophie

18 December 2006 | Duitsland, Berlijn

Kling, Glöckchen, kling!
Laßt mich ein, ihr Kinder!
Ist so kalt der Winter!
Öffnet mir die Türen!
Laßt mich nicht erfrieren!

Mädchen, hört, und Bübchen,
Macht mir auf das Stübchen!
Bringt euch viele Gaben,
Sollt euch dran erlaben!

Hell erglühn die Kerzen,
Öfnet mir die Herzen,
Will drin wohnen fröhlich,
Frommes Kind, wie selig!

• 18 December 2006 - 13:51

Agnes:

Danke liebchen! Sie auch!

• 18 December 2006 - 13:52

Die Sofi:

Oh Gott, oh Gott, was hab' ich mir 'ne Bretzel gelächen wann sie hier mit angefangen waren beim Weihnachtsmarkt!

Liebe Grüße, und 'ne gutes neues Jahr!

• 18 December 2006 - 13:59

Die Sofi:

Liebe Grüße, und 'ne gutes neues Jahr!

• 18 December 2006 - 14:04

Veerle:

Ik lach me ook een pretzel hier :)

XX

• 18 December 2006 - 14:04

Buuf:

Hai Meiske,

Bedankt voor je lieve kaartje!! helemaal fijn! Ben je nog in utrecht met kerst of alleen bij je pa? Heb je zin om weer even in ons boerenlandje te zijn? Hier nog alles hetzelfde...hard aan het werk...buh!!!
    tot snel lieve sof...snel een keer skype?
    Kus je buuf

• 18 December 2006 - 23:56

Matruus:

hoi sof, ik denk dat het heel goed is dat je weer eens even in holland komt, want volgens mij denk je al in het duits, wat ik geen goeie gedachte vind, want volgens mij ben je toch een echte hollandse meid, wij wensen je heel fijne kerstdagen bij je pa en nog veel spass met je stage in ons buurland. heel vel liefs uit het limburgse land.xxx

• 20 December 2006 - 12:15

Whahahahaha:

whahahahahahahaaaaa, frommelkind hoe zielig? bin vind t n beetje eng worden hoe je t duits oppikt, ma truus heeft gelijk, we true aan je roots blijven eej? EEJJ?? tot snel vrouwken, utrecht wacht op je!

• 21 December 2006 - 14:40

WULLUM:

JEZUS CHRISTUS AMEN ZEG>>>> Du bist einem richtige Berlinerin aan't wirden.. na kar!

• 22 December 2006 - 10:25

Rim:

Hee lieve Sof!
    Kom ik je even een bezoekje brengen op je waarbenjij, hebben ze de hele site gepimpt,hip hoor! Hoewel ik er nog niet helemaal overuit ben of ik het nu wel mooier vind..

Nou meissie, heb een fijne kerst en oud & nieuw, laat de champagne maar komen!

liefs van rimkje

• 23 December 2006 - 19:00

Iris :

Fijne kerstdagen!! Je zal wel flink gaan feesten met de jaarwisseling, have fun!
    HAPPY NEW YEAR!!!
    X

• 28 December 2006 - 00:37

Ellen:

Hola Chica!

Klinkt allemaal erg goed! Pas je wel op voor de bratwursten?!
    De kerstliedjes in het Spaans waren wat lastig, maar Glohohohoria lukte nog net!
    Viel spass met oud&nieuw und bis spater.

Besos uit Bolivia